Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magda
Super Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biegun Północny Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:38, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Administrator
Wtajemniczony/a II
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Witoszyn gm Wymiarki Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:19, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magda
Super Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biegun Północny Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:35, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beata
Wtajemniczony/a II
Dołączył: 28 Lis 2015
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2
Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:01, 03 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Administrator
Wtajemniczony/a II
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Witoszyn gm Wymiarki Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:41, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Wymiarki
Wójt Gminy Wymiarki ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Wymiarki.
I. Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
1 obywatelstwo polskie;
2 wykształcenie wyższe: zarządzanie, administracja, prawo;
3 pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4 brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5 nieposzlakowana opinia;
6 co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
7 znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
8 stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
9 pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
II. Wymagania dodatkowe:
1 doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
2 umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
3 umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
4 umiejętność podejmowania decyzji;
5 umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
6 umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
7 umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
8 predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista9 bardzo dobra organizacja czasu pracy;
10 aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
11 znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych;
12 prawo jazdy kat. B;
13 dyspozycyjność.
III. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
1 zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach;
2 wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
. opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
. analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania urzędu,
. nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
. planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
. nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
. prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
. organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
. prowadzenie kontroli wewnętrznej,
. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
. organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy;
3 prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
4 prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
5 koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji
i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych – zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;
6 nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;
7 prowadzenie centralnego rejestru umów;
8 wykonywanie zadań Pełnomocnika Wójta ds. ochrony informacji niejawnych określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182 poz. 1228);
9 współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy;
10 stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
11 sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;
12 prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu – stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu;
13 koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1 CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2 List motywacyjny.
3 Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
4 Kopie świadectw pracy.
5 Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6 Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
7 Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
V. Warunki pracy:
1 Stanowisko: administracyjne, kierownicze.
2 Wymiar czasu pracy: pełny etat.
3 Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki
4 Praca jednozmianowa.
5 Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
6 Praca z petentem.
VI. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do:
17 sierpnia 2016 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na adres: Urząd Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy.”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Wymiarki w dniu 18 sierpnia 2016 r., o godz. 11.00.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (068) 360 40 45. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: [link widoczny dla zalogowanych]
VII. Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Wymiarki. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: [link widoczny dla zalogowanych]
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: [link widoczny dla zalogowanych]
Wymiarki, 29 lipca 2016 r.
Wójt Gminy Wymiarki
/-/ Wojciech Olszewski
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magda
Super Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biegun Północny Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:29, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Powiatowe Święto Plonów 2016
Starosta Żagański Henryk Janowicz oraz Wójt Gminy Niegosławice Jan Kosiński serdecznie zapraszają na Powiatowe Święto Plonów.
Impreza rozpocznie się w sobotę 27 sierpnia 2016 r. o godz.13.00 w Przecławiu, gmina Niegosławice.
W programie m.in.: obrzęd dożynkowy, ogłoszenie wyników konkursu na najpiękniejszy winiec dożynkowy 2016, rodzinne potyczki. Nie zabraknie ludowej muzyki, regionalnych potraw, rękodzieła i wystawy płodów rolnych.
Gwiazdą wieczory będzie Halina Benedyk i Marco Antonelli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Pią 20:31, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
referendum
Gość
|
Wysłany: Pon 6:09, 05 Wrz 2016 Temat postu: 4.o9.2016 r REFERENDUM |
|
|
Z ostatniej chwili! Mieszkańcy Gminy Wymiarki w Referendum (04.09) powiedzieli NIE wójtowi Wojciechowi Olszewskiemu, ale zabrakło frekwencji. Za odwołaniem wójta głosowało 213 osób, za pozostawieniem Olszewskiego na stanowisku opowiedziało się tylko 12 osób. Mimo takiego wyniku wójt pozostaje na stołku, ponieważ głosowały 334 osoby a do ważności referendum potrzebnych było znacznie więcej, bo aż 639 głosów. Więcej o sytuacji w gminie po Referendum w najbliższej LOKALNEJ. {rd}
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:52, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
SESJA RADY GMINY WYMIARKI
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. rok 2016 , poz. 446) zwołuję XXVII sesję Rady Gminy Wymiarki na dzień 29.09.2016 r. o godz. 16:00 w Gimnazjum w Witoszynie
Proponowany porządek obrad
Otwarcie sesji.
Zatwierdzenie porządku obrad.
Zatwierdzenie protokołu z XXV sesji.
Podjęcie uchwał w sprawie:
– Zmieniająca uchwałę w sprawie powołania składów osobowych stałych Komisji Rady
– Zmian uchwały budżetowej na 2016 r.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
Sprawozdanie Wójta Gminy Wymiarki z działań podejmowanych w okresie pomiędzy sesjami.
Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wykonania budżetu Gminy Wymiarki za I półrocze 2016 r.
Wnioski z posiedzeń komisji stałych.
Interpelacje i zapytania radnych.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
Wolne wnioski i zapytania.
Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy
Halina Kiszka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magda
Super Nowicjusz
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biegun Północny Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:09, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme Diddle v 2.0.20 par HEDONISM
|
|